لحظه انهدام موشک آمریکایی در آسمان دمشق

تصویری که لحظه انهدام موشک‌های شلیک شده ائتلاف آمریکایی توسط سامانه پدافند موشکی ارتش سوریه در نزدیکی دمشق را نشان می دهد.

حمله‌ی سحرگاه امروز به سوریه یک جنایت است/ رئیس‌جمهور آمریکا، رئیس‌جمهور فرانسه و نخست‌وزیر انگلیس جنایتکارند

حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (شنبه) در دیدار جمعی از مسئولان نظام، سفرای کشورهای اسلامی و قشرهای مختلف مردم، حمله سحرگاه امروز امریکا و دو کشور غربی به سوریه را جنایت دانستند و با دروغ خواندن ادعای آنها مبنی بر مخالفت با استفاده از سلاح شیمیایی، تأکید کردند: جمهوری اسلامی همچون گذشته در کنار گروههای مقاومت حاضر خواهد بود و آمریکا نیز قطعاً در اهداف خود در منطقه، شکست خواهد خورد.


در این دیدار که به مناسبت خجسته عید مبعث برگزار شد، رهبر انقلاب اسلامی ضمن تبریک سالروز بعثت پیامبر اسلام(ص)، بازگشت به توحید و حاکم شدن علم و قدرت و فیض و هدایت الهی بر زندگی انسان و مقابله با منیّت و دیکتاتوری و استبداد را اصلی ترین پیام بعثت دانستند و گفتند: توحید در بردارنده کلیات و اصول مبارزه با ظلم و زورگویی است و بر همین اساس، جبهه حق باید همواره با باطل مبارزه کند و در این مبارزه، سرنوشت محتوم باطل، عقب نشینی است.

به یاد نابغه در هفتمین سالگرد بی بازگشت

تاریخ بیست ویکم فروردین نود را نشان میدهد.مردم نظرآباد فارس می گویند:

هواپیما با صدای وحشتناک وسرعت بالا در حال سقوط بودوما از خانه هایمان درحال فرار بودیم که ناگاه سر هواپیما به سمت آسمان وکوه های اطراف نظرآباد رفت سقوط کرد ومنفجر شد.

صبح بیست ویک فروردین نود یک فروند سوخو بیست وچهار نیروی هوایی ارتش به خلبانی شهید والامقام استاد خلبان سرتیپ شهید علیرضا فغانی وسرگرد بازرگان پس از بازگشت از آب های نیلگون خلیج فارس به سمت آشیانه خود در شیراز دچار سانحه شد.دوخلبان پس از نقض فنی برفراز شهرستان ها و روستاهای استان فارس بارشادت تمام هواپیمارا از مناطق مسکونی خارج کرده ودر آخرین ثانیه ها اقدام به اجکت کردند که متاسفانه استاد خلبان شهید فغانی به علت برخورد به کوه به شهادت رسیدند.

یادشان گرامی

«صیاد» به دنبال ظهور منش بسیجی در ارتش بود

شهید صیاد خود یک بسیجی بود، نظم و انضباط ظاهری را در عالی‌ترین سطح رعایت می کرد، اما لطیف و مهربان بود و با اخلاق و رفتار اسلامی خویش، دل سرباز را می‌ربود و بسیجیان نیز که سرباز ارتش نبودند، او را به فرماندهی قبول داشتند.

حضور آل‌هاشم در منزل شهید "زوار جنتی"

حجت الاسلام آل هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی با حضور در منزل شهید مدافع حرم اکبر زوار جنتی با خانواده آن شهید والامقام دیدار و ابراز همدردی و تسلیت کرد.