مزدوران اماراتی چگونه در سواحل یمن پیشروی می‌کنند؟/ فرودگاهی که اهمیتش کمتر ازدریای سرخ نیست!

عملیات اشغال الحدیده توسط ائتلاف امارات و آل سعود به مرحله حساسی رسیده است. نیروهای انصار الله از هفته قبل در ضد حمله به اشغالگران و مزدوران آن‌ها توانستند چند گلوگاه ارتباطی در ساحل را آزاد کرده و به این ترتیب نشان دهند که ابوظبی و ریاض به راحتی نمی‌توانند دومین بزرگ‌ترین بندر یمن را تصرف کنند.

بیشتربخوانید:

www.mashreghnews.ir

روسیه: اکنون زمان خروج ایران از سوریه نیست

«الکساندر زاسپکین» سفیر روسیه در لبنان اعلام کرد مطرح کردن خروج ایران و حزب‌الله از سوریه در شرایط کنونی امکان ندارد بویژه اینکه شکست کامل تروریسم هنوز محقق نشده است.

بر اساس گزارش «رأی‌الیوم»، زاسپکین در ادامه گفت، تمرکز بر روی این موضوع در مرحله فعلی از اردوگاه مقابل با هدف خلق مشکلات و ایجاد شک میان محور مقاومت و روسیه انجام می‌شود و این موضوع، مردود است.

واکنش العبادی به ورود ارتش ترکیه به خاک عراق

دفتر اطلاع‌رسانی «حیدر العبادی» نخست‌وزیر عراق، دوشنبه شب درباره ورود نیروهای ترکیه به خاک عراق واکنش نشان داد و اعلام کرد که برای هماهنگی امنیتی مشترک با کشورهای همسایه از جمله «ترکیه» برای حفظ امنیت مرزهای مشترک و مناطق مختلف مرزی آماده است.

«سعد الحدیثی» سخنگوی دفتر العبادی در گفت‌وگوی اختصاصی با «بغداد الیوم» اعلام کرد: دولت عراق نمی‌تواند هیچ‌گونه اقدام خصمانه از داخل کشور به کشورهای همسایه را بپذیرذ و در مقابل نیز ورود نیروهای ترکیه به عمق خاک کشورش را رد می‌کند و آن را نقض حاکمیت خود می‌داند.

جهان به‌زودی شاهد نابودی رژیم‌صهیونیستی خواهد بود

ارتش جمهوری اسلامی ایران در بیانیه‌ای به مناسبت روز قدس اعلام کرد: با شکست و اضمحلال گروهک‌های تروریستی در منطقه، رژیم صهیونیستی در انفعال و انزوا قرار گرفته و انشاالله جهانیان بزودی شاهد فروپاشی این رژیم جنایتکار خواهند بود.

بیشتربخوانید: